Wybierz zakladke "Batalion" na gorze , zostaniesz przeniesiony na ekran budowy kompanii.
1. Kupno jednostek
1.1 Podstawy
Kazdy gracz rozpoczyna z taka sama iloscia surowcow , patrz: A
Mozesz je wydac jakkolwiek chcesz, miej jednak na uwadze system "dostepnosci", ktory limituje Cie przed posiadaniem duzych ilosci tego samego typu jednostki.(wiecej informacji o tym pozniej)
Aby kupic jednostke, przenies jej ikone do jednej z ramek na dole, patrz: C
Kazda ramka reprezentuje pluton , maksymalnie jest 8 plutonow dla kazdej z 6ciu zakladek.(oznaczone jako B)
Zakladki pozwalaja Ci skategoryzowac twoje jednostki oraz szybko i latwo wybrac pluton podczas gry.
Od gory do dolu , wystepuja nastepujace zakladki:
Rdzen
Szturm
Piechota
Czolgi
Anty-czolgi
Wsparcie
Kazdy pluton( = 1 ramka w C) posiada maksymalna populacje 25. Nie ma minimalnej populacji wiec mozesz stworzyc pluton z jedna jednostka, miej jednak na uwadze, ze gra posiada tzw "call-in timer"(jest to czas jaki pluton potrzebuje, aby jednostka przybyla na pole walki).
Zalecane jest, aby budowac plutony z minimalna populacja 8 (2 jednostki) a maksymalna 12/14.
Kazda jednostka , ktora zabiera ponad 6 populacji (pojazdy i czolgi) powinna byc w osobnym plutonie.
By usunac jednostke, przenies jej ikone do D.
1.2 Pluton rozpoczynajacy rozgrywke.
Kazda gra rozpoczyna sie z populacja 25.Zalecamy bys stworzyl jeden pluton zabierajacy max 25 populacji lub cos kolo tego (23 , 24), poniewaz na poczatku gry to wlasnie bedzie twoj pluton rozpoczynajacy.Upewnij sie, ze pluton jest dobrze zbalansowany w taki sposob bys mogl odeprzec atak zarowno piechoty jak i czolgu.
Jest to przyklad plutonu rozpoczynajacego dla gracza Airborne, posiada zarowno sile anty-czolgowa , anty-piechotna oraz mozdzierz dla ognia niebezposredniego.
Mozesz stworzyc swoj pluton tak jak chcesz , pamietaj ze przeciwnik, moze zrobic to samo! Badz gotowy na wszystko.
Numer w prawym dolnym rogu kazdego plutonu oznacza ile populacji znajduje sie w danej ramce.
1.3 Wydawanie surowcow
Kiedy stworzyles swoj "rozpoczynajacy pluton", przejdz do tworzenia reszty kompanii.
* Pamietaj co powiedzielismy Ci o populacji
* Miej oko na surowce.
* Wydaj swoje wszystkie surowce (jezeli jest to mozliwe)
* Uzyj zakladek by skategoryzowac swoje plutony (czolgi do czolgow , piechota do piechoty , anty-czolgi do anty-czolgow etc.)
1.4 "Dostepnosc"
W skrocie "dostepnosc" to limit nalozony na sume jednostek, ktore kupiles.
Jest to blokada na jednostki, ktore kupujesz.Mozesz jedynie kupic limitowane ilosci piechoty , pojazdow , czolgow oraz jednostek wsparcia.Kiedy osiagnales limit, przejdziesz na rezerwe, kiedy osiagniesz limit i tu, przejdziesz na zaopatrzenie.Kazdy punkt w zaopatrzeniu kosztuje Cie 1 dodatkowy PP. Przyklad:
10pkt w zaopatrzeniu kosztuje 10pp by launcher zaakceptowal twoja kompanie.Jezeli nie posiadasz tych 10PP to nie bedziesz mogl zapisac swojej kompanii oraz jej uzyc.
2. Ulepszanie jednostek
Klikniecie na jednostke spowoduje pojawienie sie ikon "ulepszajacych".Te ikony reprezentuja wszystkie dostepne ulepszenia dla danej jednostki.Zaznacz ikone jezeli chcesz dane ulepszenie kupic.
Jezeli nie posiadasz odpowiednich surowcow, aby kupic dane ulepszenie to pojawi sie czerwona ramka wokol ikony.
3. Plutony specjalne
Jezeli chcesz by jednostki lotnicze mogly dokonac zrzutu z powietrza (airborne , dziala ppancerne airborne , fallschirmjaegers) musisz sie upewnic, aby byly w plutonie TYLKO z jednostkami, ktore sa w stanie tego zrzutu dokonac.Jezeli w takim plutonie znajdzie sie jednostka innego typu , wtedy oddzialy powietrzne poprostu wejda na pole walki.
Mozesz rozpoczac z jednostkami w pojezdzie polgasienicowym (halftrack).Wstaw jeden lub wiecej pojazdow do tego samego plutonu co inne jednostki, zauwazysz ze halftrack posiada numer w lewym rogu jego ikony, by wstawic jednostke do halftracka, kliknij prawym przyciskiem na jednostke, otrzymasz numer odpowiedni z numerem pojazdu.
Kliknij "accept changes", aby zapisac swoja kompanie