*

Account

Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
September 29, 2024, 12:19:08 pm

Login with username, password and session length

Resources

Recent posts

[September 26, 2024, 09:37:35 am]

[September 06, 2024, 11:58:09 am]

[September 05, 2024, 01:54:13 pm]

[July 16, 2024, 11:30:34 pm]

[June 22, 2024, 06:49:40 am]

[March 08, 2024, 12:13:38 am]

[March 08, 2024, 12:12:54 am]

[March 08, 2024, 12:09:37 am]

[December 30, 2023, 08:00:58 pm]

[February 04, 2023, 11:46:41 am]
Pages: 1 [2] 3 4   Go Down
  Print  
Author Topic: Religion II  (Read 15804 times)
0 Members and 18 Guests are viewing this topic.
Batgirl Offline
EIR Veteran
Posts: 115



« Reply #20 on: August 04, 2013, 08:44:00 am »

Bear this is a troll-thread. Actually trying to whatever youre trying just makes you look stupid. Bad grammar doesnt make your holy insights any more clear for us either. The rest of it is utter crap as well.

 /kwaak
Logged
CrazyWR Offline
EIR Veteran
Posts: 3616


« Reply #21 on: August 04, 2013, 08:57:57 am »

Nope, not when we're talking about what I think might be nick's best work Smiley

its a nicholas cage movie?  No wonder I haven't seen it.
Logged

1. New tactics? it's like JAWS, first one in the water dies

RCA-land where shells fall like raindrops and the Captain is an invincible god
deadbolt Offline
Probably Banned
EIR Veteran
Posts: 4410



« Reply #22 on: August 04, 2013, 10:17:56 am »

Logged

DERDBERT
Like Jesus, Keeps died for us

He made a funny thread for bear, and got banned.

Now bear makes his own funny thread. It's unsurprisingly not funny.

Keeps died for our funny threads.
nikomas Offline
Shameless Perv
*
Posts: 4286



« Reply #23 on: August 04, 2013, 11:16:21 am »

its a nicholas cage movie?  No wonder I haven't seen it.
Lord of War, you should really, it's a good movie.
Logged

"You can always count on Americans to do the right thing—after they've tried everything else."

Quote from: PonySlaystation
The officer is considerably better than a riflemen squad at carrying weapons. Officers have good accuracy so they will hit most targets.
Bear Offline
EIR Veteran
Posts: 902


« Reply #24 on: August 04, 2013, 02:16:50 pm »

Bear this is a troll-thread. Actually trying to whatever youre trying just makes you look stupid. Bad grammar doesnt make your holy insights any more clear for us either. The rest of it is utter crap as well.

 /kwaak

Oh glaube mir, die dummen hier seid Ihr!
Logged

Brothers stand tall!

Erst die Heimat, dann die Ferne.
Erst die Erde, dann die Sterne.
Smokaz Offline
Honoured Member
*
Posts: 11418



« Reply #25 on: August 04, 2013, 02:26:51 pm »

Come into my car, let me show you what my politics are
Logged

SlippedHerTheBigOne: big penis puma
SlippedHerTheBigOne: and i have no repairkits
SlippedHerTheBigOne: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Baine Offline
Steven Spielberg
*
Posts: 3713


« Reply #26 on: August 04, 2013, 03:30:52 pm »

Come into my car, let me show you what my politics are

Rape van is on the road again!
Logged

Bear Offline
EIR Veteran
Posts: 902


« Reply #27 on: August 05, 2013, 01:17:05 am »

Wut ist immer ein Ausdruck geistiger Hilflosigkeit.
Logged
GrayWolf Offline
Development
*
Posts: 1590



« Reply #28 on: August 05, 2013, 01:19:28 am »

Wut ist immer ein Ausdruck geistiger Hilflosigkeit.

. . . Maybe let's cut it... here Smiley
Logged

Bear Offline
EIR Veteran
Posts: 902


« Reply #29 on: August 05, 2013, 02:53:50 am »

In der Regel interessieren sich Strategen auch für philosophische Themen, den alles was dabei hilfreich sein kann den eigenen Denkprozess zu optimieren bringt einem auch einen Vorteil in der Schlacht.
Alle großen Strategen der Geschichte waren aus diesem Grund auch philosophische Denker.
Nun ist es eine Tatsache, dass Philosophien im Laufe der Zeit Teil oder auch Grundlage von Religionen wurden und man kann durchaus Atheist sein und trotzdem sich für die gedanklichen Entstehungsprozesse der Menschheit interessieren, wenn man es schafft den Teil des Aberglaubens auszuklammern. Dabei muss man natürlich berücksichtigen, dass diese Philosophien sich einer, aus unserer heutigen Sicht, primitiven  Sprache bedienten und dabei mit Begriffen wie Göttlichkeit und Engelsmacht arbeiten.

Es gibt natürlich Communities die sich mit diesen Themen beschäftigen aber zu diesen gehöre ich nicht, so wie ich anscheinend auch nicht zu eurer gehöre. Ich wollte mich mit Strategen über ein Thema unterhalten, welches ich persönlich sehr erstaunlich finde aber leider muss ich feststellen, dass ihr nicht über die notwendige geistige Reife verfügt. Damit bleibt mir nur ein  Resümee, ihr seid gar keine Strategen sondern wisst nur zufällig ein paar Tricks in diesem oder auch anderen Spielen mit denen ihr glänzen könnt.
Darüber hinaus seid ihr nur trübe Tassen.

Deutsch ist das kulturelle Werkzeug meiner sprachlichen Ausdrucksform!
« Last Edit: August 05, 2013, 02:58:44 am by Bear » Logged
Unkn0wn Offline
No longer retired
*
Posts: 18378


« Reply #30 on: August 05, 2013, 03:12:09 am »

This is an English forum, please write only in English.
Logged
Bear Offline
EIR Veteran
Posts: 902


« Reply #31 on: August 05, 2013, 03:21:36 am »

In der Regel interessieren sich Strategen auch für philosophische Themen, den alles was dabei hilfreich sein kann den eigenen Denkprozess zu optimieren bringt einem auch einen Vorteil in der Schlacht.
Alle großen Strategen der Geschichte waren aus diesem Grund auch philosophische Denker.
Nun ist es eine Tatsache, dass Philosophien im Laufe der Zeit Teil oder auch Grundlage von Religionen wurden und man kann durchaus Atheist sein und trotzdem sich für die gedanklichen Entstehungsprozesse der Menschheit interessieren, wenn man es schafft den Teil des Aberglaubens auszuklammern. Dabei muss man natürlich berücksichtigen, dass diese Philosophien sich einer, aus unserer heutigen Sicht, primitiven  Sprache bedienten und dabei mit Begriffen wie Göttlichkeit und Engelsmacht arbeiten.

Es gibt natürlich Communities die sich mit diesen Themen beschäftigen aber zu diesen gehöre ich nicht, so wie ich anscheinend auch nicht zu eurer gehöre. Ich wollte mich mit Strategen über ein Thema unterhalten, welches ich persönlich sehr erstaunlich finde aber leider muss ich feststellen, dass ihr nicht über die notwendige geistige Reife verfügt. Damit bleibt mir nur ein  Resümee, ihr seid gar keine Strategen sondern wisst nur zufällig ein paar Tricks in diesem oder auch anderen Spielen mit denen ihr glänzen könnt.
Darüber hinaus seid ihr nur trübe Tassen.

Deutsch ist das kulturelle Werkzeug meiner sprachlichen Ausdrucksform!

I can only do it with a translater because its right I dont speak english.
And every one can use a translater but as good german I do what its the order:

In general, strategists also interested in philosophical subjects, all this may be helpful to optimize the own thought process also brings an advantage in battle.
All the great strategists of history were therefore also philosophical thinker.
Now it is a fact that philosophies were part or foundation of religions over time and you may well be an atheist and still be interested in the mental processes of human development, if you manage to exclude the portion of superstition. Of course, one must consider that this philosophy is one, from our vantage point, served primitive language while working with concepts such as divine and angelic power.

There is of course the communities deal with these issues but I am not one of these, as I apparently do not belong to yours. I wanted to talk with strategists about a topic that I personally find very amazing but unfortunately I have to say that you do not have the necessary mental maturity. So I only have a resume, you are no strategists, but know only a few random tricks in this or other games with which you can shine.
In addition, you are only cloudy cups.

German is the cultural tool of my linguistic form of expression!
Logged
Unkn0wn Offline
No longer retired
*
Posts: 18378


« Reply #32 on: August 05, 2013, 03:23:36 am »

I thought Germans learned English at school?? Anyway, it's not too late to learn.
Logged
Bear Offline
EIR Veteran
Posts: 902


« Reply #33 on: August 05, 2013, 03:28:51 am »

I thought Germans learned English at school?? Anyway, it's not too late to learn.

I'm gone in my time about every two to three weeks to a different school and yes it is never too late to learn it but my German language feeling is very good and I will never dominate these subtleties in english. Apart from that I have no desire to occupy myself with this issue.
Logged
Killer344 Offline
The Inquisitor
*
Posts: 6904



« Reply #34 on: August 05, 2013, 06:09:55 am »

lol...
Logged

If I get shot and it's a gay medic fixing me up, he's not gonna be fondling my balls while he does it. You can't patch a chest wound and suck a cock at the same time.
EliteGren Offline
EIR Veteran
Posts: 6106


« Reply #35 on: August 05, 2013, 06:36:49 am »

rofl
Logged

i prefer to no u
Don't knock it til uve tried it bitchface, this isn't anything like salads version. Besides u said a semois conversion would never work, now look that's the most played map, ohgodwhy.jpg r u map lead
deadbolt Offline
Probably Banned
EIR Veteran
Posts: 4410



« Reply #36 on: August 05, 2013, 06:46:19 am »

dat google bot bear ass'
Logged
Bear Offline
EIR Veteran
Posts: 902


« Reply #37 on: August 05, 2013, 07:30:59 am »

Ich habe gelesen, dass durch das kiffen ein Mensch auf dem geistigen Niveau verweilt mit dem er damit begonnen hat. Euren Chat Kommentaren entnehme ich, dass viele von euch kiffen und ich vermute, ihr habt damit in jungen Jahren begonnen.
Ihr alle habt mein Mitleid!

I have read that by smoking weed a man with the mental capacity linger with which he has begun. Chat with your comments, I understand that many of you smoke pot and I suspect you have begun at a young age.
You all have my compassion!
Logged
Smokaz Offline
Honoured Member
*
Posts: 11418



« Reply #38 on: August 05, 2013, 07:50:47 am »

you really dont think you can get even dumber from smoking weed

are you sure you're not toking yourself
Logged
deadbolt Offline
Probably Banned
EIR Veteran
Posts: 4410



« Reply #39 on: August 05, 2013, 07:51:25 am »

oh god, für immer bearmonglence
Logged
Pages: 1 [2] 3 4   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

TinyPortal v1.0 beta 4 © Bloc
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.9 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.101 seconds with 36 queries.